neděle 13. dubna 2014

Přivolávání - Nejtemnější síly



KnihaNejtemnější síly
SériePřivolávání
Autor: KELLEY ARMSTRONG
Počet stran: 300
Vydáno: 2014/06
Nakladatelství: Galatea



Jmenuji se Chloe Saundersová a můj život už nikdy nebude stejný jako dřív. 
Ve svých patnácti letech jsem vůbec netoužila být jiná než ostatní. Chtěla jsem chodit do školy, mít kamarády, bavit se. A taky jsem chtěla, aby si mě trochu víc všímali kluci. Už ani nevím, jaké je to být obyčejná holka. Všechno nabralo zcela jiný směr toho dne, kdy jsem ve škole poprvé spatřila ducha. Vyděsil mě tak, že nikdo nezapochyboval o tom, že jsem se naprosto pomátla. Teď už ve škole všichni vědí, kdo jsem. Jen z jiných důvodů, než bych si přála.

Ve filmech nejsou duchové nic neobvyklého. Když se však v reálném životě snažíte lidem vysvětlit, že vidíte duchy zemřelých lidí, automaticky získáte poukaz na pobyt v léčebně pro duševně choré. A tak jsem se ocitla zavřená v Lylově domově, což je „speciální zařízení“ pro narušenou mládež. Chtěla jsem se co nejdříve uzdravit a vypadnout odsud. Brzy jsem ale pochopila, že je to jiný domov, než se na první pohled zdá. Dějí se tady podivné věci a ani mí noví spolubydlící nejsou choré bytosti. Mají zkrátka poněkud zvláštní schopnosti. Nevím, komu mohu důvěřovat. Musím přijít na to, jaká nebezpečná tajemství skrývá Lylův domov… , a to dříve než povstanou jeho kostlivci a začnou mě pronásledovat.

Více info zde.

1 komentář:

  1. Tahle knížka vypadá zajímavě, určitě mám v plánu si ji přečíst :)

    OdpovědětVymazat