sobota 1. února 2014

Něco jako seriálové okénko #3

Pretty Little Liars...

Včera jsem zkoukla nejnovější díl Pretty Little Liars (4x17: Bite Your Tongue). Nevím jak vy, ale tentokrát jsem si nový díl docela užila, hlavně asi to Spenceřino pátrání. 

Dneska vám tu rozhodně nechci detailně popisovat nějaké hodnocení dílu nebo něco podobného - asi by mi to ani nešlo =D. Ale protože jsem našla spoustu zajímavých a v mnoha případech i vtipných obrázků ohledně nejnovějšího dílu - taková ty shrnutí a tak podobně, rozhodla jsem se o ně s vámi podělit. Přiznám se, že dělat takovéhle články mě děsně baví =D.  

Pokud jste new episode už viděli, určo pokračujete ve "čtení" článku - pokud ještě ne, musím vás varovat - je dost spoilerní! ;).




Takže pojďme na to - nejlepší asi bude vypíchnout nejdůležitější body...



☼ Spencer se pořádně dala do pátrání a zjistila dost zajímavou věc...







Konečně se potvrdilo to, co stejně už většina z nás dloooouho tušila!! ;)




Jsem zvědavá, co s tímhle pro-ni-novým a naprosto převratným zjištěním Spencer udělá...



☼ Hanna - myslím, že nějakou dobu se zubařům vyhne obloukem...

Chudák...


Ten kdo za tím vším stojí, je opravdu vynalézavý...


☼ Ariu čekalo překvapení => Mona a Mike?!



A něco vtipného na konec =D

Zajímalo by mě, jak by zareagoval =D



Upřímně? Po docela dlouhé době jsem hodně zvědavá na další díl. Už jste viděli promo? 



A co vy? Co říkáte na nový díl PLL? :))

2 komentáře: