sobota 4. ledna 2014

On my wishlist ♥33




Cílem je ukázat každou sobotu pár knih, které bychom si přáli mít ve své knihovničce. 

Mohou to být knihy nové, staré, ale i knihy, které zatím nevyšly.



 
Poslední dopis od tvé lásky
Jojo Moyesová 

Romatické příběhy mám ráda a tato kniha mě zaujala nejen proto, že hlavní hrdinka se jmenuje stejně jako já, tedy tak, jak se jmenuju tady na blogu ;). Od spisovatelky této knihy jsem už četla knížku Než jsem tě poznala a hodně moc se mi líbila, takže jsem samozřejmě zvědavá i na její další knihy.


Anotace: Novinářka Ellie při pátrání v archivu narazí na půlstoletí starý dopis, v němž neznámý muž žádá svoji milenku, aby opustila manžela. Ellie příběh, skrývající se za dopisem, okamžitě zaujme – i ona sama má poměr se ženatým mužem. Rok 1960. Jennifer Stirlingová leží v nemocnici po vážné autonehodě a na nic si nepamatuje – na manžela, na své kamarády, ani na to, jaká byla ona sama. Když se však vrátí z nemocnice domů a najde tajný dopis, pomalu se začíná rozpomínat na milence, kvůli kterému byla kdysi ochotná riskovat úplně všechno.

8 komentářů:

  1. Tuhle knihu si chci taky přečíst a možná i koupit. :) Než jsem tě poznala je skvělá knížka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, Než jsem tě poznala je opravdu povedená knížka :))

      Vymazat
  2. Tuhle knížku bych si taky chtěla přečíst, protože jsem četla i Než jsem tě poznala, takže bych chtěla vědět, jestli se autorce opět povedlo napsat tak povedenou knížku. A už teď jsem zamilovaná do té obálky. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Knížka má krásnou obálku. A obsahově taky není k zahození :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si chci tuhle knížku přečíst. :)

    OdpovědětVymazat