sobota 25. ledna 2014

Goodreads tag

Po cca týdenní pauze opět přidávám článek na blog a tentokrát to bude Goodreads tag, do kterého mě nominovala Madeleine, které tímto moc děkuju :).


Jdeme na to..

Jakou knihu jsi naposledy přečetla? 
Knížku Mé sladké šestnácté století od Rachel Harris - byla naprosto úžasná ;).

Co právě čtete?
Knížku Den co den, i když nedá se říci, že bych vyloženě četla - spíš tak nějak popočítávám =D. Škola mi bere veškerý čas :((. 

Jakou knihu si naposledy zařadila do poličky to-read?
Druhý díl série Mé sladké šestnácté století - A Tale of Two Centuries.

Jakou knihu si plánuješ přečíst, až dočteš, co právě čteš? 
Třetí díl série Pokrevní pouta od Richelle Mead - Indigové kouzlo ;).

Používáš hvězdičkové hodnocení?
Na GoodReads hvězdičky používám a i na blogu vždy v recenzi každou knížku ohodnotím určitým počtem hvězdiček.

Zúčastňuješ se 2014 reading challenge? 
Jop, zúčastňuji. Na rok 2014 si (bohužel =D) moc nevěřím a rozhodla jsem se držet docela při zemi a jakožto cíl jsem si dala 40 knih ;).  

Máš wishlist?
Vyloženě sepsaný do puntíku ne, ale vždy jsou nějaké knížky, které mě hodně zaujali a ráda bych si je koupila a přečetla. 

Jakou knihu si plánuješ koupit jako další?
Přiznám se, že vzhledem k pololetí ve škole, kde to posledních pár týdnů bylo opravdu krušné, na knížky jsem neměla zrovna moc času, spíš teda žádný :/. I přesto se ale na vrcholu mého pomyslného wishlistu pořád drží knížka Tahle píseň ti změní život anebo knížka Poslední dopis od tvé lásky.

Jaké jsou tvoje oblíbené citáty?
* Believe you can and you are halfway there. 
* What makes you different makes you beautiful. 
* You will only get what you work for - nothing more - nothing less

Tvoji oblíbení autoři?
Mám jich rozhodně více, ale například Richelle Mead, Stephanie Perkins, Kirsten Gier anebo Kateřina Petrusová. 

Jsi v nějaké skupině?
V nějaké ano, ale nepatřím zrovna mezi nejaktivnější členy.

Nějaká otázka, kterou chceš přidat?
Ani ne :).

Nominuji
Snow Fairy

2 komentáře:

  1. Mé sladké 16.století si chci moc přečíst. Indigove kouzlo a píseň se mi moc líbila.

    OdpovědětVymazat
  2. S tým wishlistom to mám rovnako :)

    OdpovědětVymazat