neděle 1. prosince 2013

RC Recenze: S hlavou v oblacích (pejru)


Kniha: S hlavou v oblacích (pejru) 
Autor: Kateřina Petrusová
Počet stran: 120
Vazba: Hardback
Vydáno: 2013/11
Nakladatelství: FRAGMENT


Stačí okamžik a váš život může být vzhůru nohama! Něco o tom ví i Markéta, kreativní ředitelka malé reklamní agentury, které víkend v jižních Čechách změní život. Kam se poděla profesionálka z města, která to má v hlavě srovnané? Pár sebevíc příjemných chvil na vesnici po boku typického "vidláka" přece nemůže změnit celý pohled na svět! Nebo snad ano?...





*******
Vjela jsem do zatáčky a uprostřed silnice stál kůň.

Obálka, aneb co je hned po příběhu na knize to nejdůležitější    
Obálka této knihy je taková svěží a jednoduchá - moc se mi líbí!

První pohled, aneb mé očekávání  
Kateřina Petrusová chystá novou knihu?! Tu si rozhodně nemůžu nechat ujít!:)

Vzhůru k příběhu, aneb mé pocity z něj 
Od autorky Katky Petrusové, která má na svědomí tuto knihu, jsem už četla její dvě předešlé dvě knihy a to dvě naprosto úžasné knihy! Jak Nebezpečná láska tak Nepřítel mého nepřítele se ihned po přečtení zařadily mezi ty nejlepší knihy, které jsem kdy četla. Ale raději se zaměřme na horkou novinku od této spisovatelky a to tedy přesněji na knihu S hlavou v oblacích. Na tuto knihu jsem byla nehorázně zvědavá, už samotný název dokáže naprosto zaujmout. Autorčiny předešlé knihy nastavily opravdu vysokou laťku, ale mě vůbec nenapadlo uvažovat, že se mi možná třeba tato novinka ani nebude zas až tak moc líbit, možná mi zas až tak nesedne, možná, že z ní dokonce budu zklamaná... Naštěstí byly tyto úvahy naprosto zbytečné...

Držím knížku v rukou: "Není nějaká útlá?!" Ano, toto byla asi první myšlenka, když jsem knížku poprvé spatřila naživo. Velikost ale ještě absolutně nic neznamená, no ne? A tak jsem se s chutí pustila do knížky. Ještě bych ráda poznamenala, že popis knížky jsem si četla a samozřejmě i právě díky němu jsem na knížku byla ještě víc zvědavá. Namísto New Yorku zvolit jako místo veškerého dění Jižní Čechy? Páni, tak to může být zajímavé...

Do příběhu jsem se začetla už od první stránky. Katka Petrusová prostě nezklamala! Její vtipný styl psaní zbožňuju, od první stránky jsem zkrátka hltala každé slovo. Děj (bohužel) opravdu rychle plynul, vůbec nebyl čas se u nějaké scénky nudit.

Co se samotného příběhu týče - líbil se mi. A to moc. Nebudu zapírat, já jsem na takovéhle romantické příběhy. Takže by se dalo říci, že tato knížka je přesně mým šálkem čaje.  Trošku mě mrzí, že knížka byla opravdu krátká, ale znáte to - pokud se vám daná knížka líbí, vždycky je pro vás až moc krátká. 

Na rozdíl od série Bavettových je toto spíše taková jednohubka, žádný až moc hluboký příběh, u kterého čekáte pokračování. Je to zkrátka pravý romatický příběh se spoustou nedorozumění, překvapení a komplikací, ale i tak je v něm něco víc. Na příběhu je rozhodně zajímavé i to, že se odehrává u nás v Čechách, až má člověk při čtení takový zvláštní pocit :).

Shrnutí
Pokud hledáte nějakou kratší a hlavně odpočinkovou a romantickou knihu, rozhodně můžete s klidným svědomím sáhnout právě po této knížce. Čte se hezky, zasmějete se a pobavíte se u ní.


Tímto bych chtěla moc poděkovat nakladatelství FRAGMENT
za poskytnutí recenzního výtisku.
 
* zdroj anotace a obálky - fragment.cz
* zdroj doplňujících obrázků - google.cz

2 komentáře: