neděle 24. listopadu 2013

Něco jako seriálové okénko #2

Seriál Arrow mám moc ráda, dneska se na něho tedy trošku více soustředíme! :)

V prvním článku do tohoto rádoby meme jsem se zaměřila na seriál Pretty Little Liars, dneska to ale tedy bude článek o úžasném Oliveru Queenovi! :))

Pokud se nepletu, nejaktuálnější díl je druhá série sedmý díl pojmenovaný State versus Queen. 


Řekla bych, že tento článek nebude mít vyloženě nějaký řád, možná bude i pro někoho zbytečný, ale já zkrátka měla chuť něco podobného udělat. Takže pojďme na to...

Abych nějak začala ... hlavního hrdinu alias Olivera mám ráda a moc upřímně jako chlap se mi líbí a to dost ;). Nejlepší samosebou ale je, když cvičí, nemyslíte? To je vždycky NO. TY. BRĎO! =D I když se teďka musím přiznat, že mě v minulém díle (2x06) pěkně naštval a myslím, že rozhodně nejsem sama, co?

Z ženských postav mám na 100% nejraději Felicity. Oblíbila jsem si hned od začátku. Asi vás ani nepřekvapí, když řeknu, že fandím právě Oliverovi a Felicity a doufám, že nakonec budou spolu! =D Moc jim to spolu sluší, nemyslíte? :)

Na YT jsem našla spoustu fan videí právě o Oliver a Felicity a tady je malá ochutnávka, takže pokud chcete, určitě na ně mrkňete - jsou vážně povedená!








Video z posledního dílu, pokud jste ještě díl neviděli, na video spíš nekoukejte, mohli byste se dozvědět něco, co třeba nechcete ;).


A nějaké ty obrázky...


 



  
Dobře, když se na celý článek podívám takhle zpětně, myslím, že jsem ho klidně mohla bez větších výčitek nazvat rovnou nějak jako Článek o Oliverovi a Felicity =D. No, pokud máte tuto dvojku rádi, článek se vám pravděpodobně bude líbit, ale pokud ne.. xD

4 komentáře:

  1. Jéé :D další člověk co je naprosto žere ♥♥ já jsem jenom zvědavá, kdy se něčeho dočkáme :D ale vzhledem k těm anotacím k dalším dílům...bychom snad aji mohly :D

    OdpovědětVymazat
  2. Musím s tebou úplně souhlasit a myslím, že fanouškům seriálu vůbec nebude vadit, že je článek o Felicity a Oliverovi :D Osobně jim taky fandím, jsou spolu úžasní. A co se samotné Felicity týče, je neskutečně pohodová a z ženských postav ji mám také nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento seriál zbožňujem ♥
    Mám rada Felicityne hlášky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Milujem tento seriál :) Aj ja chcem, aby boli spolu :)

    OdpovědětVymazat