sobota 26. října 2013

On my wishlist ♥30


Meme z tvorby Book Chick City.
Cílem je ukázat každou sobotu pár knih, které bychom si přáli mít ve své knihovničce. Mohou to být knihy nové, staré, ale i knihy, které zatím nevyšly.
 
 
 
 
 
 
Svůdné zlo
Wendy Higgins
 
Podle anotace to vypadá na dost zajímavý příběh, i když musím říci, že knížky o andělích nepatří zrovna mezi mé neoblíbenější. Obálka knížky ale taky nevypadá vůbec špatně, takže jsem na knížku ve výsledku docela zvědavá. 

Na anotaci můžete mrknout sem.
 
 
 
 
 Okouzlená nocí
Amy Plum
 
Na tuto knížku jsem narazila včera. Vlastně to není tak úplně pravda, protože o této knížce vím v podstatě už hodně dlouho, ale nevěděla jsem, že vyjde i u nás. Mrzí mě, že knížka nemá původní obálku, která je prostě krásná. Na knížku jsem už docela dlouho zvědavá, i přesto ale nevím, jestli si ji zrovna v nejbližší době vyloženě pořídím.  
 
Více informací naleznete zde.
 
 

4 komentáře:

  1. Ja som o Okouzlenej zistila pred minútou, čo som si hovorila, že mi je autorka povedomá :D Netušila som ,že to výjde u nás :)

    OdpovědětVymazat
  2. Svůdné zlo chci taky :) Já už o ní taky věděla déle, ale až teď díky tobě jsem zjistila, že vychází v cz. A vážně mohli ponechat původní obálku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jjj, původní obálka je prostě lepší a hezčí ;)

      Vymazat