neděle 25. srpna 2013

První ukázka z filmu Divergence

Něco málo jste určitě o tomto dystopickém příběhu už slyšeli. Vsadím se, že i většina z vás stejně jako já prostě neodolala celému tomu ruchu kolem této knížky a přečetla si ji. A pokud jste opravdu o tomto příběhu z budoucnosti zatím ještě neslyšeli, určitě se po něm v knihkupectví mrkněte, knížka Divergence stojí opravdu za to ;). Tedy samozřejmě pokud jste na příběhy z budoucnosti a na trochu více té akce a napětí. 


Anotace knížky pro ty, co zatím ještě neví, co skrývá název Divergence: Chicago, budoucnost. Obyvatelé města, které obklopuje jen močál a obepíná ostnatý drát, jsou rozděleni do pěti frakcí. Beatrice je čerstvých šestnáct a přišel čas vybrat, do které frakce chce patřit, které ctnosti se chce na celý život odevzdat. Překvapivé rozhodnutí jí do cesty přivede osudového kluka – úchvatného, ale taky trochu nesnesitelného. Beatrice zjišťuje, že ve společnosti, která se jeví tak dokonalá, vzrůstá napětí a hrozící nebezpečí lze zažehnat jen jedním způsobem, který ji ale možná zničí.

Já už jsem knížku četla a to hned dvakrát. Přiznám se, že na poprvé mě tato dystopie na rozdíl od dalších čtenářů zas až tak neohromila. I přesto jsem si ale pořídila druhý díl a protože jsem si příběh z prvního dílu moc nepamatovala, znovu jsem
Divergenci dala šanci a vyplatilo se. Ale abych nezabíhala moc do detailů :D -  pokud chcete, můžete si přečíst moji recenzi na samotnou Divergenci - odkaz zde ;).

 
Takže, to by byl takový krapet delší úvod =D. A teď už by bylo nejlepší se dostat k samotnému jádru a k tomu nejpodstatnějšímu v tomto článku. Divergence se totiž objeví i na filmovém plátně. Pro fanoušky tohoto napínavého příběhu bylo zveřejněno video s prvními záběry, zkrátka abychom se prostě nemohli dočkat ještě víc. Takže pokud jste tuto pársekundovou ukázku ještě neviděli, ihned to koukejte napravit! Je to sice málo, ale i tak se to počítá, no ne? :)



Menší aktualizace ;) 
Včera byl konečně zveřejněn pořádný trailer k filmu a tady je - vypadá hodně dobře!



Tak co tomu říkáte? Těšíte se na zfilmovanou Divergenci nebo si myslíte, že na knížku prostě mít nebude??

6 komentářů:

  1. Podle ukázky si myslím, že to nebude až tak hrozný :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Na filmovou verzi jsem zvědavá, ale zatím si netroufám říct, jestli bude horší/lepší, než knížka (to snad ani zatím říct nejde :D) - každopádně: ukázka nevypadá špatně, takže propadák by to být nemusel. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, taky jsem na to zvědavá a ukázka rozhodně vypadá zajímavě ;). Četla jsem ale už i pár komentářů, kde film nějací lidé bohužel rovnou odsousili, což si myslím, že je škoda :).

      Vymazat
  3. Krásná ukázka :)) Na Divergenci se těším hodně .. ještě že už je aspoň first look trailer :D

    OdpovědětVymazat