úterý 13. srpna 2013

Co by kdyby... ☼1



Zajímavé nové meme od Suši.
Cílem tohoto meme je odpovědět na danou situaci - jednou větou, několika odstavci, přidat k tomu i fotky knížek, knihovny, čehokoli, fantazii se meze nekladou. Takže jdeme na to...



 
Co bys dělal/a, kdyby(s)...

mohl/a strávit jeden den se svojí oblíbenou postavou?

Páni, dost zajímavá a pekelně těžká otázka. Já nemám jen jednu oblíbenou postavu a těch nejoblíbenějších mám taky více, nějak se s tím ale popereme, že jo? :)

Určitě by bylo zajímavé se potkat a zajít například na bowling s Rose (VA) a samozřejmě pak pokecat o všem možném. Dále, s Annou (Polibek pro Annu), bychom mohly být, myslím, docela kamarádky - poznámka až budeme sedět na tom cappuccinu: nutno zjistit, jestli nemá Étienne nějakého stejně fešného a úžasného bratrance. Ráda bych se taky potkala, a třeba zašla do cukrárny, s Gwendolyn (Drahokamy) - tu holku mám moc ráda :). To mi připomíná - Sophie  (Hex Hall) - tu bych taky ráda poznala osobně. To její vtipné odsekávání a komentáře - skvěle bychom si pokecaly! :)  Tak, to by byly oblíbené hrdinky. 

A co nějací hrdinové? Samozřejmě! Adrianovi Ivashkovi bych (vůbec) neodolávala dlouho - zašli bychom na ledovou tříšť ;). A když už bych se měla setkat s Rose, určo bude Dimka někde poblíž, ráda s ním taky pokecám - zajímavé by bylo vzít ho na naši hodinu tělocviku, aby nám ukázal pár bojových postavení, technik apod - přece jen, nevíte, kdy se vám to bude hodit ;). Gideon! Na toho nesmím zapomenout - s ním bych na rande klidně šla, kdyby samozřejmě zrovna nechodil s Gwen. Ale jako kámoši bychom klidně někam zajít mohli, ne? No dobře, Gwen půjde s námi ;).

Páni (znova)! =D To by byl takový "menší seznam" postav, se kterými bych ráda strávila nějaký ten čas - i když myslím, že oblíbených postav bych nakonec našla určo víc - teď mě napadla třeba Katniss (HG) -ale to by to byl potom článek opravdu na dloooouho ;). 
Nějak moc smajlů najednou v jednom článku (odstavci) - snad to skousnete =D.

A co vy? Jakou postavu byste ráda poznali osobně??

2 komentáře:

  1. Když jsem byla menší, vždy jsem chtěla potkat záporáky, abych je mohla nakopat sama. :D Taková moje menší úchylka.. postupem času ale přibývalo hrdinů, které bych ráda potkala, Gideon, Ash, Kishan, Nevil, achjo, je jich moc.. :)
    Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat