sobota 3. listopadu 2012

Měsíční chvástačka - říjen 2012

 
Meme pořádané Judit.
Jde o to ukázat knihy, které jsme si za daný měsíc koupili, dostali darem či za recenzi, nebo vyhráli...


 
Zase měsíc pryč - obvyklá první věta u tohoto článku a je rozhodně pravdivá. Říjen máme opět za sebou a tím pádem jsme zase blíž a blíž k Vánocům. Kdo se už těší? :D Já rozhodně hrozně! :)) 
 
Za říjen jsem přečetla jen čtyři knížky a to Iluze, třetí díl Křídel. Kniha byla moc pěkná, tato vílí série se mi velmi zamlouvá, i když možná pár výtek bych měla...Další byla kniha Dotkni se temnoty, ke které jsem se, myslím, dost už vyjádřila v recenzi, takže pokud vás můj názor zajímá, jukněte se spíše na ni. Pak tu byla kniha Zahrada nesmrtelnosti : Horečka, naprosto skvělá kniha, pokud jste četli první díl, druhý díl si rozhodně přečtěte taky! :) A naposled kniha Říše temnot: Tajemství upírů.
 
Tak a teď už k mým novým přírůstků...

Knihy, které jsem si koupila a vlastně i dostala
V říjnu jsem měla svátek, a proto jsem od rodičů dostala dlouho vytouženou knihu Chvíle před koncem, na kterou se šíleně těším. :) Dále jsem dostala pokračování Divergence a to knihu Rezistence, na kterou jsem taky velmi zvědavá. 
K svátku jsem taky dostala nějaké ty penízky od babičky, a tak jsem neodolala a pořídila si poslední díl mojí zbožňované série Hex Hall. Na knihu se strašně těším, dokonce jsem už přečetla pár stránek, ale pak jsem ji musela odložit kvůli jiným knihám, takže doufám, že se k ní brzo dostanu :). Druhou knihou je Espressologie. Knihu jsem si neplánovala pořídit tak brzo, ale pak jsem ji viděla v knihkupectví a prostě jsem neodolala :).
 
Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk
První knihou je druhý díl Zahrady nesmrtelnosti : Horečka. Knihu jsem již četla a byla vážně skvělá, takže naprosto doporučuji! :) Druhou knížkou je Les rukou a zubů. Na knihu jsem byla už velice dlouho zvědavá a upřímně jsem z ní měla krapet i strach. Právě Les čtu, jsem sice teprve na začátku, ale docela mě to chytlo a vypadá to velmi zajímavě, tak doufám, že to bude čím dál tím lepší, ale žádný horor, prosím... :))
Ráda bych tedy tímto ještě jednou poděkovala nakladatelství Fortuna Libri a Mladá fronta za poskytnutí těchto výtisků.
 
A teď knihy od nakladatelsví Fragment, na které jsem se taky velmi těšila. První knihou je první díl Říše temnot : Tajemství upírů. Knihu jsem už přečetla a líbila se mi, akorát že mi přišla krapet taková uspěchaná.. No, více se dozvíte v recenzi :). Druhou knížkou je poslední díl Lovkyně snů a to Osudové rozhodnutí. Knížku právě čtu a je to opět velice zajímavé, tak jsem zvědavá, jak si autorka poradí se samotným koncem:). A poslední knihou je Děsivé splynutí : Vidím to co vrah. Na tuto knížku jsem hodně zvědavá, nevím sice, co si o ní mám vyloženě zatím myslet a hlavně co od čekat, takže doufám, že se do ní brzičko pustím :). 
 
 
Takže to je asi pro dnešek vše! :)) A co vy? Co jste si pořídili či dostali za říjen vy? Taky máte tak málo času na čtení jako já? Ta škola je vážně vyčerpávající, viďte? :)

4 komentáře:

  1. Super knihy!:)
    Hex Hall ti závidím a Espressologii bych si chtěla přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám doma len Osudové rozhodnutie...takže všetko ti závidím!!! 8_)

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím to, co vrah mám přečtené a docela se mi líbila. Z posledního dílu Lovkyně jsem byla nadšená, i když tam žádná akce nebyla. :)
    Všechny knihy bych si chtěla pořídit a závidím ti je. :) Hlavně Rezistenci.

    OdpovědětVymazat
  4. Super knihy, plno bych také sama chtěla mít v knihovničce :-)

    OdpovědětVymazat