sobota 27. října 2012

Dech


Název knihy: Dech
Autor:
Sarah Crossan
Počet stran (cca): -
Vyšlo: 2013/04 TEPRVE VYJDE! 
Nakladatelství : Baronet
 
Těště se na duben! Bude i originální obálka :-)

Nic pro nás není tak přirozené jako dýchání. Představte si ale svět, ve kterém si jen privilegovaní mohou koupit dostatek kyslíku k tomu, aby mohli tančit či si zahrát

obyčejný fotbal. Svět, kde chudí jen stěží zaplatí účet za vzduch nezbytný k životu. Svět, v němž po netušené katastrofě přežívá zbytek obyvatel v hermeticky uzavřených městech s vlastní atmosférou. Pustou planetu Zemi, kde nejvzácnějším rostlinným druhem je obyčejný strom.

Právě v takovém světě žije Alina, Bea, Quinn a jejich přátelé. Od ostatních mladých lidí se liší svou přemýšlivostí a odvahou něco ve svém okolí změnit. Odvahou nadechnout se jinak než druzí – svobodně. Dystopický román mladé irsko-americké autorky plný dobrodružství, při němž se doslova tají dech.
Zdroj anotace a obálky - Baronet.cz

3 komentáře:

  1. Ach ta obálka! Zamilovala jsme se... =) Jinak mi to podle anotace připadá jako ten film Vyměřený čas=) Což se mi fakt líbilo takže tahle knížka bude moje! =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně! :))) ... Jjj, taky mi to VČ hned připomnělo =D

      Vymazat
  2. Toto mám viac-menej čerstvo za sebou, a je sa na čo tešiť. Tej knihe chýbal kúsok do dokonalosti. :D
    Tá obálka je úžasná, takže skvelé, že zostane rovnaká. ♥

    OdpovědětVymazat