sobota 31. března 2012

Měsíční Chvástačka - březen 2012

Meme pořádané Judit.

Jde o to ukázat knihy, které jsme si za daný měsíc koupili, dostali darem či za recenzi, nebo vyhráli...


Zase měsíc za námi. Taky někdy přemýšlíte nad tím, jak to letí? Alespoň tedy mě tento měsíc uběhl pěkně rychle. Počasí bylo taky poměrně hezké - na to že byl březen, ke konci měsíce se počasí sice pokazilo, ale...

Za tento měsíc jsem přečetla na rozdíl od předešlých měsíců méně knih. Celkově jen 5 knih. Já vím, hrůza:D! Njn, neměla moc času, takže jsem četla spíš jen o víkendech, protože přes týden jsem většinou tak unavená, že jdu raději spát.

A teď už k tomu hlavnímu:D. Za měsíc březen do mé knihovničky přibylo pět knih. A tady jsou...

1. Koupené knihy

Andělé 2 - Muka 
Lauren Kate

Knihu jsem již četla a moje ,,pocity" z ní můžete najít zde







2. Darované knihy
 
Andělé 3 - Vytržení
Lauren Kate

Knihu jsem dostala až ke konci měsíce a neměla jsem možnost si ji ještě přečíst. Hodlám to ale v nejbližší době napravit:D.






3. Recenzní výtisky

Temné vize - Odhalení
     L. J. Smith 
Temná akademie - Vyvolení
    Gabrielle Pople




HUNGER GAMES - Síla vzdoru
Suzanne Collins









A nakonec... celkový pohled:D





2 komentáře: