úterý 31. ledna 2012

Moje přečtené knížky : Leden 2011

1. Crescendo - 2. díl ságy Zavžený => Becca Fitzpatrick


Můj dojem : Opravdu moc pěkné pokračování, děj je opět moc  dobře popsán, akorát mě trochu mrzí, že Patch s Norou jsou spolu tak jako vyloženě za dobře pár prvních kapitol a pak až ke konci celé knížky, kdy si vše tak nějak vyjasní. Pak mě ještě v dobrém slova smyslu :D naštval konec, jak jinak než zase otevřený, takže jsem opravdu zvědavá na poslední a závěrečný díl Ticho, na které se také už chystám. Uvidíme, jak to nakonec celé dopadne. Doufám ale, že dobře :-)...

Přečteno za 3 dny.



2. Pokoušená - 6. díl Školy noci => P. C. Cast


Můj dojem : No tak co dodat zkrátka Škola noci :D. Knížka začíná vítězným pocitem nad vyhnáním Kalony spolu s Neferet a jeho dětmi a končí roztříštěním duše Zoey. Opět zvědavé očekávání, jak se to dál vyvine :-).


Přečteno za 8 dnů ( neměla jsem moc času :-)).






3. Vyhořelá - 7. díl Školy noci => P. C. Cast


Můj dojem : Zoey se ocitá na onom světě, zatímco Neferet pokračuje ve svých dosavadních plánech společně s Kalonou (i když jak víme, Kalona nemá nad svým tělem a duší volné rozhodování)... Stevie Rae se čím dál tím více zaplétá s Rafainem a vypadá to, že se mezi nimi začíná tvořit něco hlubšího... Stark se rozhodl ze každou cenu přivézt zpět z onoho světa Zoey a pokud se dokoušete ke konci knihy, tak zjistíte, že se mu to nakonec i podaří :D. Zkrátka, docela povedený díl.

Přečteno za 3 dny.



4. Probuzená - 8. díl Školy noci => P. C. Cast


Můj dojem : Zoey se vrátila z onoho světa, ale chce zůstat se Starkem, alespoň nějakou dobu v ústraní. To jí ale překazí Neferet, neboť ve Škole noci v Tulse zaviní nejedno neštěstí. Zoey je tedy nucela se vrátit... Do toho všeho vše praskne ohledně Stevie Rae a Rafaima a ten si musí zvolit, buďto následovat Světlo anebo Temnotu... Pozadu ale nezůstává ani Neferet, díky ní Zoeynina parta totiž opouští školu a míří do tunelů. Kniha končí tak, že Zoey vidí ve snu svou matku s Nyx na onom světě, neboť ji Neferet zabila - chce využít její lidskou schránku, aby mohla získat co největší moc a s tím i spojené věci. 

Přečteno za 8 dní.


5. Probuzení - 1. díl Upíří deníky => L. J. Smith


Můj dojem : Asi je chyba, že jsem nejprve viděla seriál TVD a pak se pustila do čtení, protože si myslím, že bych na to měla jiný názor a hlavně, když se například řekne v knížce Elena, hned si představím Ninu Dobrev a ne blonďatou dívku a tak je to i s ostatními postavami. Co se knížky jinak týče, tak se mi četla moc dobře. Je ale pravda, že se seriálem to má jen málo souhlasných fakt, spíše to jsou ale dva různé příběhy. Přesto musím říct, že jak seriál tak kniha mají něco do sebe :D.

Přečteno za 3 dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat